Zodra u bij ons staat ingeschreven als woningzoekende kunt u in aanmerking komen voor een huurwoning. U dient zich bij ons in te schrijven door middel van ons inschrijfformulier op onze site volledig in te vullen. De kosten voor een inschrijving zijn 30,- en is geldig voor 12 maanden. Indien er een bemiddeling tot stand komt krijgt u deze kosten weer terugbetaald. Benodigde stukken:
• Een kopie van een geldig identiteitsbewijs
• Een kopie van drie recente loonstroken
• 3 recente bankafschriften
• Een recente werkgeversverklaring
• Een kopie van een geldig identiteitsbewijs
• Een kopie van inschrijving Kamer van Koophandel
• Een kopie van winst/verlies rekening
• Bewijs van informatie beheergroep / DUO (specificatie van je opleiding en de hoogte van u studiefinanciering)
• Eventuele gegevens van uw eigen inkomen uit bijbaan, financiële bijdrage ouders etc.
• Een ingevulde akte van garantstelling (een garantsteller; dit is iemand die garant voor u kan staan, omdat u momenteel zelf niet voldoet aan de inkomsteneis. De garantsteller dient aan de inkomsteneis te voldoen)
• Een kopie van een geldig identiteitsbewijs
• Een kopie van twee recente loonstroken
• Een jaaropgave
• Werkgeversverklaring (niet ouder als een maand)